
01-02-2010, 07:39 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 34
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin
اهلا بيك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
والصدقه فعلا شئ جميل
ومينفعش نقابل الاساء بالاساءه
ومن عفى واصلح فاجره على الله
ينقل الى الصحبه والمناسبات
واهلا بيك مره تانيه فى الماجيك
|
.......
شكرا لك
|