عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 01-02-2010, 07:39 AM
fox man fox man غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 34
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin مشاهدة المشاركة
اهلا بيك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


والصدقه فعلا شئ جميل


ومينفعش نقابل الاساء بالاساءه


ومن عفى واصلح فاجره على الله


ينقل الى الصحبه والمناسبات


واهلا بيك مره تانيه فى الماجيك
.......
شكرا لك
رد مع اقتباس