|
2009 / 2010 عاوز ردود كل اعضاء المنتدى
ازيكم يا حلوين
فكرة سمعتها انهاردة وعجبتنى
يلا كل واحد فينا يقول ايه الحاجة الل عملها فى 2009 ومش راضى عنها
وفى 2010 هيغيرها
وايه الحد اللى غلط فى حقه فى 2009
وفى 2010 هيصلح علاقته بيه
واى حد عاوز يقول حاجة عملها فى 2009
وهيغيرها فى 2010 يقول
يلا عاوز اشوف ردودكم
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم
ليكى(karmen)يوم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
التعديل الأخير تم بواسطة el.sa7er ; 01-06-2010 الساعة 07:44 AM
|