عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 01-04-2010, 10:09 PM
الفرعون العاشق الفرعون العاشق غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 923
افتراضي

اولا بشكرك يا ساحر على موضوعك المتميز
اما بالنسبه للحاجات اللى انا عملتها فى 2009 وندمان عليها فهى حاجات كتير اوى متعدش
ممكن اوجه اعتذار لكل شخص غلط فى حقه وخاصه اصحابى القربين منى اوى وبقولهم انا فعلا ندمان اننا خسرت اصحاب زيكم 00
وبرده فى حاجات كتير اوى عملتها برده بس مش ينفع اننا اقولها على العام كده
على العموم فى النهايه احب اشكرك يا ساحر على ابداعاتك المتألقه دومااا
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love and admin
000000000000000
00
رد مع اقتباس