
01-07-2010, 08:18 AM
|
 |
مشرفه العاب الماجيك
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
|
|
ههههههههههههههههههههههههه ههه
يانهاركم
بقى انتوا تستغلوا فرصة غيابى وتدخلوا تبعبعوا بكلمتين
طيب اما كل واحد فيكم عامل فيها صاحب صحبه
حد ييجى يدافع عن صحبه الاسير المتبهدل ده
لا ولسة ماشافش حاجة اساسا
افضالك انا بس يا جولدن وهتشوف اللى عمرك ما شوفته ولا في اي فيلم رعب حتى
ههههههههههههههههههههههه
والاخ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الحقيقة معرفش اسمك ايه
بس انت قايم بدور تهامى باشا
ههههههههههههههههههههههههه هه
اوعدك انك هتندم اشد الندم عاللى قولته عالعصابة
ومسيرك في يوم هتقع زى صاحبك الغلبان جولدن
وانت يا برنس انا اللى بقول عليك طيب تطلع كدة
ماااااااااااشي
استنونى انتوا بس
قرييييييييييبا بعد الامتحانات
|