عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 01-07-2010, 08:18 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههه ههه
يانهاركم
بقى انتوا تستغلوا فرصة غيابى وتدخلوا تبعبعوا بكلمتين
طيب اما كل واحد فيكم عامل فيها صاحب صحبه
حد ييجى يدافع عن صحبه الاسير المتبهدل ده
لا ولسة ماشافش حاجة اساسا
افضالك انا بس يا جولدن وهتشوف اللى عمرك ما شوفته ولا في اي فيلم رعب حتى
ههههههههههههههههههههههه
والاخ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الحقيقة معرفش اسمك ايه
بس انت قايم بدور تهامى باشا
ههههههههههههههههههههههههه هه
اوعدك انك هتندم اشد الندم عاللى قولته عالعصابة
ومسيرك في يوم هتقع زى صاحبك الغلبان جولدن
وانت يا برنس انا اللى بقول عليك طيب تطلع كدة
ماااااااااااشي
استنونى انتوا بس
قرييييييييييبا بعد الامتحانات
__________________


رد مع اقتباس