عرض مشاركة واحدة
  #106  
قديم 01-07-2010, 09:41 AM
THE STAR THE STAR غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 580
افتراضي

ياااااااويلكم ياااويلكم يا ميت نهار ويلكم
مين بقى اللي دخل البنو ادم ده هنا
انا عايزاكو تقفلو الباب ومش عايزه اشوووووووف
ديل جلبية تمسااااح فيكو هنااا
احنا مش ناقصين وجع دماااغ ورغي كثير
وانت بالخصوص ياسمك ايه... ايوه انت .... انت بالخصووووووووووووص
مش عايزه اشوووووووفك هنا تاني خاااالص
رد مع اقتباس