ياااااااويلكم ياااويلكم يا ميت نهار ويلكم
مين بقى اللي دخل البنو ادم ده هنا
انا عايزاكو تقفلو الباب ومش عايزه اشوووووووف
ديل جلبية تمسااااح فيكو هنااا
احنا مش ناقصين وجع دماااغ ورغي كثير
وانت بالخصوص ياسمك ايه... ايوه انت .... انت بالخصووووووووووووص
مش عايزه اشوووووووفك هنا تاني خاااالص