الموضوع
:
عضو جديد هل من مرحب
عرض مشاركة واحدة
#
9
01-10-2010, 03:30 AM
moroman
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 51
شكرا ليكوا يا جماعة على الكلام الجامد دة وربنا يخليكوا ليا ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااارب
وزى ما قولت فى الاول دة احلى ترحيب فى حياتى
شكرااااااااااااااا ليكوا جميعا
خلوا بالكوا انا اسمى
مصطفى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
moroman
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى moroman
البحث عن كل مشاركات moroman