الموضوع: مساء الشوكليت
عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 01-20-2010, 09:23 AM
dodash dodash غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
افتراضي

يم يم يم بجد الشكولاتة تحفة أوى رغم أنى ماليش فى الحاجات المسكرة أوى
بس معنديش مانع أنى أتنازل فى سبيل الشكولاتة الطعمة دى وبجد تسلم أيديكى
على الصور اللى تجنن دى وعن أذنكم بقى علشان أنا نازلة السوبر ماركت دلوقتى
أشترى شكولاتة لحسن بجد أنا نفسى راحت لها أوى ههههههههههه وطبعا
نوكومنت على كلامى
رد مع اقتباس