الموضوع
:
لمحبى القمر والرومانسيين فقط
عرض مشاركة واحدة
#
8
01-20-2010, 11:34 AM
dodash
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
يا سلام يا سلام انا وزوجك علشان واحنا بنتفرج على القمر هووووب
الاقى زوجك حدفى فى البحر وقالى علشان تشوفى القمر براحتك
لا ياختى انا معاكى بس لحد ما تتجوزى انما بعد
ما تبقى مع زوجك
انا معنديش مانع ابقى معاكى بس عن طريق التليفون
مش اكتر
هههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
التعديل الأخير تم بواسطة dodash ; 01-20-2010 الساعة
11:39 AM
dodash
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى dodash
البحث عن كل مشاركات dodash