عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 01-20-2010, 11:34 AM
dodash dodash غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
افتراضي

يا سلام يا سلام انا وزوجك علشان واحنا بنتفرج على القمر هووووب الاقى زوجك حدفى فى البحر وقالى علشان تشوفى القمر براحتكلا ياختى انا معاكى بس لحد ما تتجوزى انما بعد ما تبقى مع زوجك انا معنديش مانع ابقى معاكى بس عن طريق التليفون مش اكتر هههههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة dodash ; 01-20-2010 الساعة 11:39 AM
رد مع اقتباس