اولا لوفعلا كان ليا علاقهــ بحد قبل خطيبى يبقى اقل حق ليهــ عليا انه يعرفها
ويعرفــ كل تفصيلها بكل صدقــ لانى اناكمانــ هكونــ عايزهــ اعرفــ هوكانــ ليهــ
علاقهــ بحدقبل كداولالاوبعدين لومش عرفــ دلوقتى اكيدهيعرفــ بعد كدا
فــ ليهــ الكدب من البدايه
اما بقى موضوع خايفه انه يسيبنى دى حاجه ترجع للنصيب
فى واحديقول هى اكيد حبت قبلى ولوقالت لا يبقى بتضحك على نفسى لان مش فى حد مش
حب فــ حياته وفى بقى ناس تقبل دى اومتقبلهاش المهم
*الاعتراف بالحق فضيله*
والله بقى لوسابنى يبقى نصيبى كدابس قبل مااكون صريحه معاه اكون صريحه مع نفسى
والحب لاعيب ولاحرام العيب والحرام استخدامه غلط اواستغلال الحب فالغلط اصلا
وشكرا على السؤال واكيد مستنين اجابتك انت كمان
__________________
"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"
[-O<=(([-O<
|