
01-25-2010, 06:07 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب
يعطيك العافيه على التوبيك والبوري ياقمر كلكس العربيه
|
آهاااااااااااااااا
أصل إحنا في مصر مش بنستخدم الكلمه دي خاااااااالص
ميرسي يا لمحه عالتوضيح
|