عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-29-2010, 10:51 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي يا ترى ايه اللى يكسر قلب اى بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا عايزاكو ياجماعه تدونى ارائكوا كده ..
ياترى كده من وجهه نظركو يابنات ايه اكتر حاجه ممكن تكسر البنت؟؟؟؟ياترى قصه حب فشلت ؟؟؟ولا خيانه صديق؟؟؟؟ولا فشل ف مشروع حياتك(الدراسه مثلا)؟؟؟؟ولا انتوا جبابره مفيش حاجه تكسركواااااااااااااااا؟؟؟ ؟؟؟؟؟عايزه ردود جامده مووووووووووووووووووت
رد مع اقتباس