عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-29-2010, 03:48 PM
أشلاء قلب أشلاء قلب غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر - المنوفية
المشاركات: 162
افتراضي

في رايي طبعا
اذا اتكلمنا عن الحياة عامة
كل الحاجات دي تكسر قلب البنات زي ما بتكسر قلب الولاد بردو

بس

متهيالي اكتر حاجة تكسر قلب البنت اويييييييييييييييييييي

اذا اتكلمنا عن الحب يبقى
حاجة من 2
1- انها تحب شخص مش حاسس بيها
2- انها تتحرم من شخص بتحبه وبيحبها

اما اذااتكلمنا عن الصداقة
1- الخيانة
2- ان الصديقة دي تهرب وقت الشدة


__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*)

ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ...

ما صدق صادق و رد ...
ولا أتى الباب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد
رد مع اقتباس