
01-29-2010, 08:39 PM
|
|
فريق تنشيط المنتدي
|
|
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
|
|
معاكى يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لان البنت مش زى بعضها
وكمان انى البنت ممكن يكون في موقف عادى وتبكى عليه
وموقف صعب ويعدى عادى عليه
واكتر شي بيجرحها هو الحب
ويارب اكون فهمت صح
|