الموضوع
:
طلب هااااااااام جداااااااااااااااااااااااااا
عرض مشاركة واحدة
#
3
02-04-2010, 12:13 AM
mahmodsalama
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مص_____الغاليه_____جدا__
المشاركات: 1,255
اولا انا عايزه علشان مصلحه الناس اللي علي الشبكه ازاي
طبعاا انا بحمل انا بقا عايز netcutعلشان اعرف اذاكان حد علي الشبكه محملش حاجه ده غرضي بسسسس
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
mahmodsalama
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى mahmodsalama
البحث عن كل مشاركات mahmodsalama