الموضوع: بحبــك انت وبس
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 02-19-2010, 04:21 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
Love(الماجيك) بحبــك انت وبس

بحبــك


بحبك بحبك كلمه بقولها ومش خايفه
وهقولها حتى لو كنت مش شايفه
ان حد غيرى شايف حبى زى مانا شايفه
بحبك انت وبتمنى انى اعيش وياك لما
يطول عمرى بيا وبيك ونعيش طول عمرنا فى جنه
بحبك وانت دنيتى بحبك وانت جنتى
بحبك وكل مافيا بيشتاقلك بيندهلك
تعيش ويايا وتملى عليا وحدتى

بحبك لما يطول ليلى وانا وياك بتفكيرى وكل مافيا
بحبك نفسى افضل اقولها واعيد فيها
بحبك انت وبس من الدنيا وما فيها
بحبك وانت ليلى وقمرى
بحبك وانت شاغل امرى
بحبك وانت كل منايا
ونفسى تعيش كل عمرى معايا
مش عايزه من الدنيا الا انت
ومش عايزه غير حبك ليا
مش عايزه غير قلبك غير طيبتك غير حبك وخوفك عليا

عايزاك تحس بيا وتعرف قد ايه انا بحبك
عايزاك تقدر حبى وتعرف انى ملكك
انا بوهبلك عمرى بكل مافيه بالثانيه
حبى للناس دنيا وحبى ليك دنيا تانيه
بحبك انت وبس بحبك بكل الهمس
بحبك ومش هقولك غير انى ليك انت وبس

بحبك

رد مع اقتباس