عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 03-04-2010, 06:36 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه

الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه




وبحبك كيف ما خابرش






وعلى فراجك ما جادرش






من كتر الشوج خسيت






وأنى كنت تخين إبكرش






والحب يابوى بهدلنى






مرمطنى جوه وخرشمنى






وغرامك بيغرمنى






وماعدش معايا ولا جرش






شومة حبك بطحتنى






وجاموسة الشوج نطحتنى






والهوى جحشته رفستنى






ولجينى يا بوى ماصابرش






دورت عليك ياحبيبى






ع الفيس والجوجل سيرش






حبك غلبنى يا أبوووووووووووو...وووووى






وعلى فراجك ماجادرش

__________________


رد مع اقتباس