الموضوع
:
ودى قصه السندريلا بعدالتهييس
عرض مشاركة واحدة
#
1
03-06-2010, 02:41 AM
lost love
مشرف
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: فــ ق ــد الأحبـــة غــربــة ..ولــم يــ ع ــد لـى بــ ع ــدهــم بــلــد
المشاركات: 3,973
ودى قصه السندريلا بعدالتهييس
قصه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
وهى مهيسه!!!!هههههههه
خدوا القصة
أنا جبتلكم قصه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
بس ايه أخر تشرد
تعالوا و شوفوا
مرات الاب : بت يا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
اصحى يا بت تتكك خابطة فى نفوخك
سندريلا : اييييه يا مرات ابويا خمسه وحقوم
مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتـك
وصحيت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
وهى بتأفأف
مرات الاب : يـاله قومى اكنسـى وامسحى على ما اجى
سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك
مرات الاب : رايحين حفله الامييير اللى حيختار واحده عشان يتجوزهـا
سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزه اروح بليز
مرات الاب : بليز ايه يا معفنة وتروحى فين يا موكوسـه بلبسك المهرول ده انا عايزه ارجع الاقى البيت بيبرق
ومشيت مرات الاب وبانتها التلاته وقعدت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
تعيـط وفجــأه طلعتلها الســاحره من البوتجاز
الساحره : مالك يا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
؟؟؟
سندريلا : كان نفسى اروح معـاهم الحفله بس لبسى مقطع و موبايلى كارت ولابسه شبشب بصباع
الساحره
: ولا يهمك وطلعت من جيبها الموبايل وطلبت الاتليه بتاع مدام لولو يبعتو
فستان وجزمه اخر موديـل فرحت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
ولبست وحطط الايشادو و الجليتور ورشت
البرفان
بس الساحره قالتلها قدامك للساعه 12 لازم ترجعى انا صعيديه ودمى حامى ومعنديش بنات تتأخر و لو اتأخرتى حترجعى زى ما كنتى
بلبسك المنتن وسط الناس يا بيئة
سندريلا : حاضر حاضر اما ساحره زبالة صحيح , خرجت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
من البيت لقت الساحره مجهزة عربيةbmw
ركبت
سندريلا وراحت ع القصـر ولفت جمــالها كل اللى موجودين و اول ما عين
الامير وقعت عليها راح وطلب يرقص معاها و وافقــت نظرات ... همسات صمــت
ترررررررررن
ترررررررررررن
سندريلا : ده الساحره بتدينى ميسد .. يا خبر الساعه 12
وقامت طالعه تجرى قوم ايه وهى بتجرى فرده الجزمه اتخلعت خدها الامير المعجب و نده للوزير
الامير : يا وزير لؤى
الوزير : امرك مولاى
الامير
: خد الجزمه دى اسحبلى صورتها اسكانر و نزل صورتها فى كل الجرايد و ع
الويب سايت بتاع قريتنـا واكتب الى صاحبه هذه الجزمه التوجهه للقصـر
الملكــى
بنات كتير جدا راحو و يا سبحان الله الجزمه مجتش على مقاس
حد فيهم (ال يعنى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
رجليها رجل معزه ) الى ان شاهدت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
الاعلان
عن فرده الجزمه على ميلودى هيتس وقامت بالتوجهه الى القصر
وتزوجت هى والامير وعاشو فى تبات ونبات
و خلفو تؤام ملتصق وشويه بنا
ت
ياااريت تعجبكو قصتى المهيسه دى
__________________
"...
ظـ
ل
ـم الدنـ
ي
ـا
..."
"...
الظـ
ل
ـم مالـــــي الدنـ
ي
ـا
..."
والعـدل
مالوش
مكــــان
الـ
ن
ـاس كلهــــا خايـ
ن
ـة
والانســان
مبقاش
إنســان
ظـ
ل
ـم النــاس للـ
ن
ــاس
عـــــدى
حدوده
خــلاص
لابقـى
فيه
إخـــــــلاص
"
ولا بقـ
ـــ
ـى
فيه
أمـ
ــــ
ـان
"
[-O<=(([-O<
lost love
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى lost love
البحث عن كل مشاركات lost love