عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 03-07-2010, 09:35 AM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيـــــــزو

انا معاكى طبعاّ فى الفيلمـ المعروف ده بالنسبه لطلبه الطب
بحس ان قطر الدنيا بيفوتهمـ .. يمكن قصدى ع اللى نفسهم يعيشوا حياتهم
مبيعرفوش خالص و قتهم مليااااان ع الاّخرو بعد ذل 7 سنين يتاخد 3 سنين ع الجيش
و ده عشان بيستفيدوا من التخصصات و زيهم برضه اللى فى هندسه
طبعاّ لو حد فى تجاره او اّداب او حقوق بيكون اتجوز و يمكن خلف و طبعاّ فى اللى ربنا كرمه ولقى شغل و فى اللى لسه مش لاقى
مش بقلل من أى حد لأن محدش اقل من حد ولا حد اعلى من حد .. كل المجالات مكمله لبعضها و عشان كده مينفعش الناس كلها تبقى دكاتره او مهندسين



طب نعمل و النتيجه ايه ..

ياترى العمل اننا نسكت و نتأقلمـ
و ياترى النتيجه هى ضحيه ملهاش اى ذنب


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شكراّ يا MaNollY
رد مع اقتباس