معاكي حق يا مانوللي
بس لو على العمر اللي بيضيع
يبقى اللي عايشين في اوروبا حقهم يسيبو الطب احسن
الطب برا 10 سنين
بس هي مش مسأله عمر
هي مسألة ضمير دا رأيي
بس توبيك جميل اوي يا مانوللي تسلم ايدك بجد
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC] الدنيا ياحبي مدرسة وسنين عمرنا حصص الالم منهج ندرسه والفرح فيها فرص
التعديل الأخير تم بواسطة احمدينيو ; 03-08-2010 الساعة 05:10 AM
|