عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 03-13-2010, 08:36 AM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
افتراضي

اقتباس:
المهم حظ العفريت الاسود ان الاخ من مشجعى
الكوره القصريه قصدى المصريه

و قاله انا عايز الزمالك تكسب الاهلى الماتش الجاى
العفريت اتكتم و معرفش يتكلم

شويه و هرش فى قرونه كام هرشه كدا و بعدها تنح و قاله

يا عم شوفلك طلب تانى متحرجنيش معاك

قالوا بقى كدا اوك يا عفريت
انا عارف انت مش ناوى تجيبها لبر

المهم قاله انا عايز بقى
الانتخابات تكون شريفه و نزيهه
و عايز حكايه الكوسه و الوسطه دى تتمسح
و عايز العدل فى الحكم
و عايز...... و عايز........ و عايز.....

المهم العفريت بعد ما نام شويه صحى لاقاه لسه بيقول
عايز .... و عايز......

قاله يا عم قصر انت عايز الزمالك يكسب الاهلى سته كام
و عايزه يكسب قبل ما الدورى يخلص بأسبوع ولا اكتر
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
ده انت طلعتي كارثة يا كارمن
بجد تسلم ايدك يا قمر علي الموضوع الاكثر من رائع ده يا قمر
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس