الموضوع
:
نكت للزملكاويين
عرض مشاركة واحدة
#
10
03-15-2010, 11:10 PM
eltohamy
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 891
مره واحد زملكاوي خلى المنبه بتاعه على الساعه سته فلما رن المنبه قال بيبو000بيبو000بيبو
مرة واحد زملكاوى اشترى كيكه طلعله فيها متعب وابو تريكه
مرة واحد زملكاوى فات طلعلة بركات
__________________
>:Plost love
^
^
عروض
الرسايل
من ڤودافون
eltohamy
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى eltohamy
زيارة موقع eltohamy المفضل
البحث عن كل مشاركات eltohamy