عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 03-21-2010, 09:46 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير الظلام مشاهدة المشاركة
انا هروح البنك اشطب عليه وارجع وهروح عند اعز اصدقائي واشوفهم بيعملو ايه.
واهرب من اهلي ومأروحش المدرسه وهعيش حياتي
هتروح البنك تشطب عليه إزاي يعني؟
ميرسي يا أمير لمرورك
رد مع اقتباس