عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 03-22-2010, 06:27 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
و ها قد عدنا مرة ثانية الي مقر الرئاسة
و قد جئت لكم باحدي القائد التهيسييه الجديده
ارباع وكمان انصاص بتهرب ليه مننا ...... نشرب ونعيش ونعيش حنرق ليه فى دمنا

جايز بربع زبيب نعمل دماغ انما ..... يمكن بقرش حشيش نوصل لابعد سما

دا حلمنا طول عمرنا غرزه تلمنا كلنا كلنا ..........

أطفالنا فى كل مكان عاوزين يشربوا دخان ....... كليوباترا وبوستن وسوبر وحشيش وبنجو كمان

أطفالنا فى كل مكان عاوزين يشربوا دخان ....... كليوباترا وبوستن وسوبر وحشيش وبنجو كمان

جايز بربع زبيب نعمل دماغ انما ..... يمكن بقرش حشيش نوصل لابعد سما

دا حلمنا طول عمرنا غرزه تلمنا كلنا كلنا ..........

والبنجو مهوش بالكلمه بالشد وبالانفاس ..... والورقه كمان كارتيلا قل شيشا بدون رفاس

والبنجو مهوش بالكلمه بالشد وبالانفاس ..... والورقه كمان كارتيلا قل شيشا بدون رفاس

جايز بربع زبيب نعمل دماغ انما ..... يمكن بقرش حشيش نوصل لابعد سما

دا حلمنا طول عمرنا غرزه تلمنا كلنا كلنا ..........


و ده لينك تحميل الاغنية كمان بسوط نملة مسطولة ملهاش حل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))


التعديل الأخير تم بواسطة beckham ; 03-22-2010 الساعة 06:54 PM
رد مع اقتباس