
03-24-2010, 02:27 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير الظلام
انا والله العظيم جبت 60 وغلاوتكم عندي جبت 60
...
|
يا واد يا جاااااااااااااااااااااااا اامد
60 مره واحده
لأ كده إسمو إفترى
طب إدينا 10 واللا اي حاجه
|