اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen
يا واد يا جاااااااااااااااااااااااا اامد
60 مره واحده
لأ كده إسمو إفترى
طب إدينا 10 واللا اي حاجه
|
خديهم كلهم مفيش حاجه تغلى عليكي
ههههههههههههههههههههههههه هه
__________________
غـــــامـــــض و ظـــــلامـــــي جـــــامـــــد
|