عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 03-26-2010, 12:55 AM
el asmar el asmar غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
افتراضي

إصرف يا عم المليونير
لِفّ من المنصوره لأبو قير

وإبقى إغلط تاني في اللي قصادك
تعالى وأنا هعرفك أسيادك

بجد موضوع حلو اوى وانا معاكى فى كل اللى أتكتب بس كده ممكن يقولو عليكى يا كارمن انك من أعداء النجاح
وتروحى فى سين جيم بس امانه عليكى لو ده حصل أوعى تجيبى سيرتى هههههههههههه

__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس