الموضوع
:
تخيل إن معاك طاقية الإخفا وعيش بقى وقوللي هتعمل إيه؟
عرض مشاركة واحدة
#
1
03-28-2010, 08:37 PM
ahmed.dodo
فريق تنشيط المنتدي
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
انا عن نفسي هحاول اغير من النظام شويه واشوف الدنيا فيها ايه من ورانا وبعد كده اسافر واروح اشوف اسرار النووى علشان اخلي البلد دى تتطور شويه
ونعدى بقي واشوف العالم التانى بيفكر ازاى واجى بقي اروشن هنا بس انا عارف انى هتبقي اخرتى وحشه لو عملت كده
ahmed.dodo
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات ahmed.dodo