عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 04-04-2010, 02:14 PM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي

انا اسف انى بعت شويه عن التهيس بس انا جيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييت

مره وانا اعد كده اعمل سيرش

لقيت اغنيه كميله اوى

ال ايه الراجل ده عامل اغنيه زى الفل

بتقول ايه بتقول ايه

استنى عليا بس هفتكر اهو

يادى النيله ايه الى حصلى هو الحشيش عمل شغله معايا

ده اناكنت بجرب دبوس بس بشوف الحته دى مضروبه ولا مش مضروبه

اها اهو افتكرت

بيقوللك يا سى

ايه ده ده ده حرمت اعمل كده

ايه ده ده ده بلاش تعمل كده

اها يابا اها يابا اها يابا

كوبايه وسجاره وحجرين .وكل واحد اشوفه اتنين

اشرب ف خمره وعنيا حمره . والبيضاء اشوفها ف عنيه سمراء

بقيت ف ثانيه . ف دنيا تانيه

بركب اذيه ومعروفيه

ولع ولع ولع على الشيشه

ولع ولع ولع حجرين

بقيت يا ناس زى المجانين . مبقتش عارف رايح فين

كمل بقا عشان تووووعبت

هع هع هع هع

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed.dodo ; 04-04-2010 الساعة 02:17 PM
رد مع اقتباس