انا عندى حاجة جامد على الاهلى
يوم ما الاهلى خسر من النجم الساحلى 3
يوم ما الاهلى خسر من الاهلال السوادنى3
افتكرت اعلان النجمة والهلال
بتاع دوادا صح
بتاع المشات
انا هسمى نادى الهلال والنجمة
واللى موافق على هذا الاسم يكتب ويقول راى يمكن نغير الاسم ويبق محصلش الهلال والنجمة اصل
المشكلة ان بعد هزيمتي الهلال والنجم أصبح لدى الأهلاوية عقدة من الكواكب وأصبحوا يخافون من المشي في الشوارع ليلا
الشياطين الحمر بيخافوا من الكواكب والاهلويه بيمشوا بالليل مغمضين عيونهم لييييييييييه ؟ علشان لا بيحبوا يشوفوا نحمه ولا هلال هههههههههههههه
تيتوس
|