الموضوع
:
حاجات بنعملها كتير في حياتنا غلط .........طيب ايه الصح ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
#
4
04-15-2010, 12:57 AM
slow.but.sure
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 33
بصراحة مفيش تحضر اكتر من كده
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........
وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها.....................
انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل..........
[SIGPIC][/SIGPIC]
slow.but.sure
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى slow.but.sure
البحث عن كل مشاركات slow.but.sure