
08-11-2008, 06:21 PM
|
|
مراقب
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيمة فرج
ياريت يكون فى صور احسن من كدا
|
ان شاء الله يا مان هيكون فى احسن بس انت متزعلش نفسك .. الضغط ماشي فى البلد وممكن يجيلك ..
على العموم شكرا لمرورك ..
وهناخد برأي الأغلبيه اللى عجبو الموضوع واللى معجبهوش ..
|