الموضوع
:
البيت بيتك...اتفضل معانا!!
عرض مشاركة واحدة
#
5
04-25-2010, 12:48 PM
GHOST
مراقب
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
وحشتوني كلكوا
وحشتني يا بيتنا الجميل انت وكل اخواتي
معلشي الغربة وحشة اعزروني أخوكم لسا جاي من سفر بعيييييييييييييييييد
مش شايف الفرحة في عيونكم يعني
ولا عشان ممكن المشوار يتلغي ولا ايه
هشوف بقى كنت واحشكم ولا لأ
GHOST
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات GHOST