الموضوع: حضور وانصراف
عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 04-27-2010, 04:00 PM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GHOST مشاهدة المشاركة
أنا ملاحظ ان كله بيمضي حضور

ومحدش بيمضي انصراف

هوا المنتدى كللله بيزوغ وينط من ع السور ولا اييييييييييييييييه؟؟

حضوووووووووووووووووورررر

ghost

بقى في ناس بتمضي انصراف كمان أهه مش حضور بس
أيوه كده

حضوووووووووووووووووورررر

ghost

رد مع اقتباس