الموضوع
:
انا عندى حاجة جامد على الاهلى
عرض مشاركة واحدة
#
1
08-12-2008, 09:34 AM
randa_star70
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 355
كل واحد وليه حريه التعبير ومش لازم تكون اهلاوى ولا زملكاوى عشان تقول كده خلى عندك روح رياضيه عشان تقدر تعيش مع الناس ولو معندناش روح رياضيه كل ليوم حنلاقى خناقة بسبب الكورة ولا ايه؟وانا بحترم قرارك لكن خلى عندك روح رياضية
randa_star70
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى randa_star70
البحث عن كل مشاركات randa_star70