عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-12-2008, 09:34 AM
randa_star70 randa_star70 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 355
افتراضي

كل واحد وليه حريه التعبير ومش لازم تكون اهلاوى ولا زملكاوى عشان تقول كده خلى عندك روح رياضيه عشان تقدر تعيش مع الناس ولو معندناش روح رياضيه كل ليوم حنلاقى خناقة بسبب الكورة ولا ايه؟وانا بحترم قرارك لكن خلى عندك روح رياضية
رد مع اقتباس