الموضوع
:
انا عندى حاجة جامد على الاهلى
عرض مشاركة واحدة
#
12
08-14-2008, 01:53 AM
youssf_star2008
مراقب
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: الأسكندرية
المشاركات: 2,839
كل واحد وليه حريه التعبير ومش لازم تكون اهلاوى ولا زملكاوى عشان تقول كده خلى عندك روح رياضيه عشان تقدر تعيش مع الناس ولو معندناش روح رياضيه كل ليوم حنلاقى خناقة بسبب الكورة ولا ايه؟وانا بحترم قرارك لكن خلى عندك روح رياضية
youssf_star2008
مشاهدة ملفه الشخصي
زيارة موقع youssf_star2008 المفضل
البحث عن كل مشاركات youssf_star2008