طيب وليه كل ده؟؟
فيه حاجة اسمها حقايق
ومش موضوع اهلاوى او زملكاوى
كده مش هتبقى رياضة
يا استاذ عمرو
كده اقدر اقول عليك اهلاوى بجد
احنا معانا التاريخ
والاستاذ هيمة
محدش يقدر يقول انك مش محترم
بعد اذنك يا عموور
بس يا هيمة ممكن يكون الاسلوب احسن من كده شوية
يعنى ممكن تتكلم عن الاهلى مش الاهلاوية
علشان لو اتكلمت عن الاهلى هنقدر كلنا نرد عليك
لكن لو تتكلم على ناس انت متعرفهمش بالاسلوب ده
هو ده اللى مش مقبول
وياريت تكون فهمتنى يا هيمة
تحياتى ليك
|