عرض مشاركة واحدة
  #13  
قديم 08-14-2008, 09:34 AM
night_fox night_fox غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 1,310
افتراضي

طيب وليه كل ده؟؟
فيه حاجة اسمها حقايق
ومش موضوع اهلاوى او زملكاوى
كده مش هتبقى رياضة
يا استاذ عمرو
كده اقدر اقول عليك اهلاوى بجد
احنا معانا التاريخ
والاستاذ هيمة
محدش يقدر يقول انك مش محترم
بعد اذنك يا عموور
بس يا هيمة ممكن يكون الاسلوب احسن من كده شوية
يعنى ممكن تتكلم عن الاهلى مش الاهلاوية
علشان لو اتكلمت عن الاهلى هنقدر كلنا نرد عليك
لكن لو تتكلم على ناس انت متعرفهمش بالاسلوب ده
هو ده اللى مش مقبول
وياريت تكون فهمتنى يا هيمة
تحياتى ليك
رد مع اقتباس