عرض مشاركة واحدة
  #16  
قديم 08-23-2010, 04:20 AM
princess princess غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: egypt
المشاركات: 24
افتراضي

حلوه اوى الفكره دى
والروح الحلوه بينكوا
بجد عجبنى جدا
تسلم يا بشمهندس ع فكرتك الجميله دى
ويا ريت اشوفكوا اخوات دايما
وتقبلونى اخت جديده معاكوا
ونبقى اسره جامده مع بعض
تقبلوا تحياتى
برنسيس
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس