عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 08-24-2010, 08:52 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة princess مشاهدة المشاركة
حلوه اوى الفكره دى
والروح الحلوه بينكوا
بجد عجبنى جدا
تسلم يا بشمهندس ع فكرتك الجميله دى
ويا ريت اشوفكوا اخوات دايما
وتقبلونى اخت جديده معاكوا
ونبقى اسره جامده مع بعض
تقبلوا تحياتى
برنسيس

انتى بقيتى من الاسره

واهلا بيكى مره اخرى
__________________
رد مع اقتباس