الموضوع
:
برنامج الرهيب في تشغيل العاب البلايستيشن 2 على الكمبيوتر 201
عرض مشاركة واحدة
#
1
01-22-2012, 03:18 AM
amrsamir
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 187
برنامج الرهيب في تشغيل العاب البلايستيشن 2 على الكمبيوتر 201
PCSX2 0.9.8 r4600-binaries
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
GUI:
· New, threaded GUI using wxWidgets.
· New menus, for improved usability and faster configuration.
· Convenient Memory Card editor.
· On the fly pause and resume, perfectly stable, safe and fast.
· On the fly setting switching and even plugin switching.
· Powerful new configuration that is more user friendly with its first time wizard, reset to default buttons and a global presets system.
· A plethora of new options that make playing games more fun!
· All options have tooltips explaining what each of them do.
· Comes translated, with many languages to select from.
· Compatible with Aero Glass and Windows eye candy.
· Looks and works great on Linux, too!
Core:
· Entire emulation core has been overhauled. Many components are rewritten.
· Countless code generation and runtime execution bugs fixed.
· Added microVU, an improved VU0/VU1/COP2 recompiler.
· New VIF recompiler
· Multi-threaded GS rewrite: Faster and more stable than in 0.9.6.
· Better BIOS splash screen skip method, bet...
بعد تحميل البرنامج
لقد إنتهينى من تثبيث البرنامج
ضع كل الإعدادات كمى في الصور
بنسبة الأقراس
و
إذا كان ملف اللعبة ISO
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
amrsamir
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى amrsamir
البحث عن كل مشاركات amrsamir