الموضوع
:
أغرب بى ام دبليو Bmw ممكن تشوفها
عرض مشاركة واحدة
#
5
09-06-2008, 10:49 PM
samir aboraia
شاعر المنتدي
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: اسطنها
المشاركات: 112
انا مش مستغرب
انت بتتكلم ف ال..بى ام..ياعم رامى
اتنين متتكلمش فيهم
ال..بى ام..وجنرال موتورز
متشكرين ياعمنا على الصورة الجميلة
samir aboraia
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى samir aboraia
البحث عن كل مشاركات samir aboraia