عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 09-08-2008, 02:31 AM
xlove xlove غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Sep 2008
المشاركات: 4
افتراضي

كتبتها ومحصلش حاجه ياريت تكتبها تاني وتوضح الفواصل بين الحروف وشكرااااااااااااا
رد مع اقتباس