|
اختبر ذكاءك للأذكياء فقط (2)
انا خدت اسم الموضوع السابق وده بعد اذن صاحبه لاستمرار اللعبه لان الحمد لله بعد ما خرجت من الغرفه الأولى أنا بدعوكوا للي يعرف يخرج من الأولى يجي معايا في الغرفه التانيه
مستنيكوا
الى لقاء
اه
عارفين هتلاقوني فين
هتلاقوني
هنا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|