انت مش محتاج تقيم يا هيمة لانك مميز في مواضيعك
انا بشوف مواضيعك بس معظمها للكوره بما ان انت مشرف منتدي الزمالك وانا مليش في الكوره ومقدرش ارد علشان مقولش شكرا وتبقي مجامله انا بحب الموضوع ابقي فهماه
وانا بصراحه مبفهمش في الكوره حاجه
وبتمنالك التوفيق يا كابتن