عرض مشاركة واحدة
  #12  
قديم 10-18-2008, 05:56 AM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
مميز(الماجيك)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح مشاهدة المشاركة
هو ايه اللي عايز حقك

حق ايه يا أبو حق انت؟؟؟
مش كفايه ان النكت جميله
عايز ايه اكتر من كدا
شكرا علي التوبيك الجميل دا

ومتخفش احنا واقفين جنبك

انا الصراحه شوفت أول كلمتين كونت ناوي0.....00 ولا بلاش

بس بعد كده

الحمد لله لئيت اتعدلتي

لحئتي نفسك

ميرسي يا ملاك

بجد على مرورك
رد مع اقتباس