عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 03-11-2008, 09:11 PM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

مشرفنا الغالى

والله يابشا الموضوع ده فى كل الاقسام

او اغلبها

بس احنا لسه فى اول الطريق والمشوار صعب

العمليه عيز بس شويه صبر

وان شاء الله المنتدي هيكبر


وهيكون فى اعضاء ليهم انتماءت مختلفه

الى بيحب الكوره

الى بيحب التصميم

الى بيحب المصارعه

الزمالكاوى

الاهلوى

المصري

يعنى هيبقى فى متنوع


بس احنا لازم نعمل الى علنا

مينفعش مثلا اجبر العضو على المشاركه


وتقبل تحياتى
__________________
رد مع اقتباس