بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
انا بعتذر عن تغيبى ابتدءا من يوم السبت القادم باذن الله نظرا لظروف الامتحانات
باذن الله هرجع بعد الامتحانات للمنتدى اللى انا مقدرش اسيبه
فارجو من الادارة مراعاة ظروفى
وارجو ايضا من السادة مشرفى جميع اقسام الرياضه الالتزام بقوانين القسم والالتزام ايضا بالاشراف وكاننى موجود
اتمنى التوفيق لى ولكم باذن الله
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته