عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 05-05-2009, 01:52 AM
Captain_H Captain_H غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 462
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Captain_H
ظروف الامتحان هتمنعنى من التواجد "ارجو الدخول"

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
انا بعتذر عن تغيبى ابتدءا من يوم السبت القادم باذن الله نظرا لظروف الامتحانات
باذن الله هرجع بعد الامتحانات للمنتدى اللى انا مقدرش اسيبه
فارجو من الادارة مراعاة ظروفى
وارجو ايضا من السادة مشرفى جميع اقسام الرياضه الالتزام بقوانين القسم والالتزام ايضا بالاشراف وكاننى موجود
اتمنى التوفيق لى ولكم باذن الله
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته