الموضوع
:
ليه ميكونش في قسم للشعر داخل منتدى الفنون الأدبيه ؟؟
عرض مشاركة واحدة
#
3
05-06-2009, 11:41 PM
prince of alex
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
انا شايف انه مفيش لخبطة ولا حاجة واذا عنعمل قسم للشعر يبقى يعملو لكل حاجة قسم فرعي
__________________
على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود
أصدقائى
ومن قبلهم
المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة
prince of alex
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى prince of alex
زيارة موقع prince of alex المفضل
البحث عن كل مشاركات prince of alex