الموضوع
:
عايزين تحدى ادخلوا
عرض مشاركة واحدة
#
8
05-25-2009, 01:36 AM
eima
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
طب أحمد ربنا أنت ما شفتش توقيعه الأخير
/ (((((((( أنا البرنس الوحدانى ولا تحسبونى أنانى ))))))))) ,
كأن أغمى عليك أنا أول ما قريت بيت الشعر اللى فى التوقيع ده والله بطنى قلبت
eima
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى eima
البحث عن كل مشاركات eima