
05-26-2009, 07:04 AM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eima
طب أنا ليا شعر وقصايد من زمن ممكن أنزلها مع أنها أتسرقت طبعا من المنتدى اللى كنت مشترك بيه للمنتديات كلها .
أعمل أيه دلوقتى .
|
لو فعلا ذلك/
ممكن تضفيها فى ابداعات الاعضاء
ونتمنى من لديه ملكه تاليف الشعر باى نوعo:-)
يقوم بالمشاركه فى الموضوع والتفاعل معنا:>
بالاضافه الى ذلك
اضافه تلخيص عن فكره الشعر ولو كان فى سبب
بالتوفيق للجميع(*)(*)
|