عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 05-26-2009, 07:04 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
نقاش(الماجيك)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eima مشاهدة المشاركة
طب أنا ليا شعر وقصايد من زمن ممكن أنزلها مع أنها أتسرقت طبعا من المنتدى اللى كنت مشترك بيه للمنتديات كلها .

أعمل أيه دلوقتى .

لو فعلا ذلك/

ممكن تضفيها فى ابداعات الاعضاء


ونتمنى من لديه ملكه تاليف الشعر باى نوعo:-)

يقوم بالمشاركه فى الموضوع والتفاعل معنا:>

بالاضافه الى ذلك

اضافه تلخيص عن فكره الشعر ولو كان فى سبب

بالتوفيق للجميع(*)(*)
__________________
رد مع اقتباس